zondag 25 februari 2007

Getikt

Ik ben "getagd" door Tom Kooij (hij gaf mij het stokje door via een Comment op Bèta-studies).
De Nederlandse versie van het spelletje, BlogTikkertje, is gestart door Erno Hannink (www.enthousiasmeren.nl).
Als je 'em bent, schrijf je vijf dingen op die lezers nog niet van je weten, en vervolgens tik je vijf andere bloggers aan.
Dus nu ook maar vijf dingen die je hiervoor (vermoedelijk) niet van me wist.

1. Ik ben getikt; zie (ook?) boven.

2. De getallenrij gevormd door de nummers, geordend van klein (3) naar groot (175), van de acht huizen waarin ik, tot nu toe, woonde en woon, komt niet voor in de On-Line Encyclopedia of Integer Sequences.

3. De titel van het eerste boek dat ik ooit las, herinner ik mij niet; trouwens die van het laatste boek ook niet.

4. Twee vaak door mij in de klas gebruikte kreten zijn: "De kracht van het onderwijs zit in de herhaling" en "Als ik beter had gekund, had ik het gedaan (cq. had ik hier niet gestaan)".

5. En ik vertik het vijf andere bloggers te tikken, omdat ik dit spelletje eigenlijk niet leuk vind en er dus ook geen andere bloggers mee wil lastig vallen (;-(

Geen opmerkingen: